Filcowe zmagania - kopertówki i nie tylko :-)

wtorek, 28 maja 2013

Ostatnie tygodnie były w połowie "twórcze". Jednego dnia nie miałam humoru a miałam wenę a drugiego na odwrót. To chyba właśnie dlatego się mówi, że kobiety zmienne są :-)
Wraz z nadejściem urodzin mojej Madzi, postanowiłyśmy z Kozą, że zrobimy dla niej na prezent kopertówkę z filcu. Tak więc zamówiłam filc z allegro. Ku mojemu zdziwieniu przyszedł bardzo szybko. No ale powstał kolejny problem - ja nie mam maszyny do szycia...
Początkowo plan był taki, że ja robię wykrój i wysyłam do Kozy do Elbląga, aby zszyła wszystko ładnie pięknie (bo ma maszynę). Jednak stwierdziłam, że to bez sensu tak wysyłać i odsyłać, więc wykorzystam męża do szycia (w końcu jego dziadek był szewcem,to przypuszczam, że coś w genach zostało). No i się nie pomyliłam :-) Mężu z chęcią pomógł, baaaa, nawet zszył lepiej niż maszyna :-)
a efekty naszej wspólnej pracy prezentuję poniżej :-)
Filcowa kopertówka z fioletowymi dodatkami: 
Tak oto prezentuje się kopertówka :-)
oczywiście pod ciemnym filcem jest zatrzask, a pasek ciemnego filcu posłużył nie tylko jak ozdoba, ale bardzo praktyczne "przytrzymywanko" (nawet nie wiem czy takie słowo istnieje :-))

Kolejnym etapem były urodziny szwagierki :-)
No i co tu wymyślić?? Oczywiście torebka z filcu - ale już nie kopertówka, a taki sobie kuferek. 
Szyciem zajął się mąż, no i znowu byłam bardzo zadowolona z jego pomocy :-) Do kuferka filcowego dorobiłam kolczyki, takie same jak kwiatki na kuferku. No i komplet gotowy.
Filcowy kuferek
Nadmieniam, że może nie wygląda na duży - bo nie jest, ale dwa piwka w puszce i portfel się zmieszczą :-)))
A oto następna kopertówka, zrobiona dla Pani Gosi. Prezent urodzinowy od jej męża :-)
Oczywiście komplet z kolczykami.
Filcowa kopertówka z niebieskimi dodatkami:
Wszystkie przedmioty z filcu są przeze mnie impregnowane, podobno bardzo dobrym preparatem :-)

Dziękuję mojemu Mężu za pomoc, bez niego bym nie dała rady, ponieważ jestem kompletnym beztalenciem do szycia :-)
Kolejne torebeczki już czekają aby je dokończyć :-)

2 komentarze:

  1. Niesamowity prezent, naprawde, ja sama bylabym zachwycona taka kopertowka!

    http://beznudyyy.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :-) ja też byłabym zachwycona więc muszę sobie chyba zrobić hihihi :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz. Zapraszamy do grona obserwatorów i ponownych odwiedzin.

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.

Anonimom dziękujemy.