Mężowski kącik :-)

piątek, 28 marca 2014

Już od dłuższego czasu zastanawialiśmy się co by tu wykombinować na ściankę w naszym aneksie. Ja wiedziałam, ze chciałabym coś co nikt nie ma, a Krystian starał się dowiedzieć ode mnie co to ma być... i tak w kółko :-)
Pewnego dnia zasiadł do kompa, zrobił projekt i przełożył  to na ścianę :-) Byłam w szoku ile to wycinania, przycinania, doklejania :-) ale jak wszystkim wiadomo, mój mąż to bardzo dokładny człowieniu i zawsze wszystko musi być dokładnie :-)
Oczywiście wszystko z korka, który już wcześniej został położony w kuchni między szafkami.
I tak to wygląda :-) Mężowski kącik gotowy :-)

 A wracając do ostatniego tematu, że "Szewc bez butów chodzi" proszę spojrzeć na półkę :-) jaki chustecznik widać??? BINGO - surowy, czyli pomysłu na niego dalej brak :-)
 A tak to wygląda z bliższej odległości :-)
Oczywiście ja postanowiłam wykorzystać ścinki z ciężkiej pracy Męża :-)
I tym samym dorobiłam się fajnych podstawek pod świeczuszki :-)

Pozdrawiam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz. Zapraszamy do grona obserwatorów i ponownych odwiedzin.

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.

Anonimom dziękujemy.